1 november 2023                   Noordkop Centraal

Jordy Kuys, de verslaggever/redacteur van Noordkop Centraal interviewde voorzitter Emmy Commandeur en dirigent Jan-Pieter Olthof, tijdens de repetitie van de concertuitvoering van het Requiem van Verdi.
De Generale repetitie begint a.s. zondagmiddag vanaf 14.00 uur in de Groeneweghal, Wilgenlaan 1a, 1741 ZP Schagen.

De toegang is gratis.

Een vrijwillige donatie wordt gewaardeerd. Scan daarvoor de QR-code. Pinnen kan ook. Beide mogelijkheden zijn in de zaal aanwezig. Een contante donatie mag natuurlijk ook.

Een klassieke geluidsuitbarsting

26 oktober 2023
Nieuwsblad Schagen

en publicatie op de website
'Al het nieuws uit Schagen'
Geschreven door journaliste Anne Smit

31 maart 2023
Noord-Hollands Dagblad

Publicatie in het Noord-Hollands Dagblad.
Journaliste Hanneke van den Berg interviewde voorzitter Emmy Commandeur en secretaris Diny Rijnsburger op de vooravond van de indrukwekkende Johannes Passion, die werd uitgevoerd op 2 april 2023 in de Groeneweghal te Schagen.