Nieuwe leden welkom!

Bij Oratoriumkoor Schagen zijn nieuwe koorleden altijd welkom!  Wij hebben plaats voor sopranen, alten, tenoren en bassen. Als je enthousiast bent over ons repertoire en je houdt van zingen, zou ik zeker eens komen luisteren. In de praktijk blijkt dat het een pré is als je al zangervaring hebt en als je weet wat jouw stem aankan, maar het is zeker geen voorwaarde!

Eerst een repetitie bijwonen?

Je hebt de mogelijkheid om eerst een of twee repetities bij te wonen om te kijken of het koor wat voor je is. Meestal is de procedure als volgt:
Na 1 of 2 repetities luisteren en meezingen kun je beslissen of je lid wilt worden.
Als je dat inderdaad wilt dan spreken we een stemtest voor je af. De dirigent laat je enkele melodietjes zingen om te beoordelen of je stem past in de koorklank en in welke stemgroep je wordt ingedeeld. Hierbij is een bestuurslid aanwezig, die je daarna indeelt en een vaste plaats geeft. Je ontvangt een inschrijfformulier en met ingang van de eerstvolgende maand ga je contributie betalen. Die bedraagt €22 per maand.

De wekelijkse repetities zijn op dinsdagavond van 20.00 tot 22.00 uur in de Aula van het Regius College, Wilhelminalaan 4, 1741 CN Schagen.

Interesse?

Stuur een mailtje naar Diny Rijnsburger:
secretaris@oratoriumkoor.nl

Foto: Repetitie in het Regius College, Schagen. Foto's: Rolf ten Hulsen